Söndag

Hej! Jag heter Ida och tycker att det är tråkigt att uppdatera här för tillfället, därför jag inte uppdaterat på 5 dagar.
Finns roligare saker att göra än att blogga. Och jag har inget vettigt att blogga om.
Livet är bra just nu.

Igår var det först tävling med Sara, fick hoppa upp och rida hennes häst lite, roligt! Sara var jätteduktig, stolt som tuppen var jag när vi åkte hem.
Åkte hem till Sara och vi duschade och åt god mat. Sen åkte vi Lund runt för att få tag på lägenhetsnycklar så att vi kunde göra oss i ordning hos J. Vi insåg något sent att bussen gick inom en snar framtid, detta resulterade i att vi sprang barfota från KG till stan. Ni fattar inte hur ont vi hade i fötterna och trötta vi var sen.
 Anlände till Dalby och möttes upp av Linn och Sofia! 18 års fest (tror dock inte att jag träffade personen i fråga någon gång under hela kvällen). Vid 1 var jag och Sara trötta och ringde efter Saras mamma som kom och hämtade oss. Värt att tilläga är ju att jag och Sara gick vilse i Dalby, hur kan det hända?

Vaknade upp hos J och vid 12 tiden kom mamma och sis och hämtade mig och sen körde vi vidare till Nova för att köra därifrån nästintill tomhänta, men det var trevligt ändå! Sen bar det av till Bara för att hälsa på kusinerna, hur trevligt som helst. Efter att vi varit hos kusinerna ett tag bar det av hem till J igen. Lagade mat och nu ligger vi och tittar på film.
J är omtyckt! 
Imorgon blir det frukost på stan med Sara och sen bär det av in till Malmö för att luncha med farmor.
Har lovat att jag ska rida Jissepisse också. 
Slänger in en bild på Jissepisse när jag red honom för någon vecka sen, och sen en bild från i lördags.
fulhestBebisjisse.

 dalby


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Phish Hassan

(tror dock inte att jag träffade personen i fråga någon gång under hela kvällen)

HAha kom du på det själv eller!? :P

Postat av: amelie

ursäkta, vart tog uppdateringen vägen? ;o

haha

2009-03-16 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback