Torsdag

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men tiden räcker inte till.. Finns så mycker mer jag hade velat göra om dagarna, men tiden finns helt enkelt inte.
Förra helgen var great, mys med vännerna på fredagen, lagade mat och gottade oss ordentligt.. Lördagen var det provridning och lunch med Cecila, sen hem för att åka vidare till Malmö och arenan. Och ja, vad ska man säga? Häftigt var det iallafall. Söndagen var det plugg, plugg, plugg, vilket kändes ganska bra. 

Ska bli skönt med helg! Helgen kommer att tillbringas med kära vänner. Imorgon är det mys med Sofiekusin som gäller och på lördag bär det av in mot Lund.

Imorgon är det Lund Super Bowl,  mattrugby mellan Polhem och Katte/Psyken.  Hejaheja Polhem!
Skönt att slippa ha lektioner till 16.10, istället slutar vi 13.30 för att titta på killar och tjejer som springer runt och tacklar varandra och försöker få en boll på en matta, underhållande ska det bli!

Förresten, köpte mig 2 par nya skor och en jättesöt kjol häromdagen, me like!
Nu väntar sängen, börjar känna mig död.
En applåd till mig som har tagit mig i kragen och uppdaterat bloggen!
Take care.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback