2009

11 dagar sedan jag uppdaterade här om jag inte räknar helt fel. Mycket har hänt på 11 dagar, det har varit julafton, mellandagsrea, nyår, besökare ( faster&hennes man ) från london har varit här och ätit massa mat, långa telefon samtal med vänner, kalla promenader med vänner&hundar.
Något annat som har hänt, som är chockerande, är att jag idag tvättade för första gången.
Lite smått pinsamt men mina föräldrar har väl varit rädda att jag ska förstöra allt, eller så har ingen tänkt på det, jag vet inte. Men idag lärde pappa mig och jag tvättar nu min andra omgång tvätt. 
Idag har jag umgåts mycket med tvättmaskinen, mer än någonsin. Någon måste man ju prata med när man hänger upp, sorterar tvätt och viker tvätt, och vem om inte tvättmaskinen? Jag pratade på men fick inga svar som var av denna värld.

Tyvärr så fick Tomtom åka hem igår, känns tråkigt att behöva lämna tillbaka honom redan.
Jag hade gärna ridit till honom under januari, men så blev det tyvärr inte.
Lägger in en söt bild på honom bara för att ni ska få se hur söt han är.

Nyår blev förresten riktigt bra! Nyår 2008 ligger på topp 5 listan över saker som var riktigt lyckade år 2008.

Nu väntar tvätten där nere på mig. Mamma ska få se så fint jag har organiserat det där ute, hon kommer bli stolt över mig.

Take care.

tompatompa



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Amanda

vad gjorde du på nyår? :)

Postat av: sara

har du redan lämnat tillbaks honom :(

2009-01-06 @ 03:05:36
URL: http://somensnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback