Fredag

Middagen med tjejerna från 9:3 var mysig och rolig, som vanligt. Blev mycket prat och skratt.
Kort sagt en trevlig kväll med god mat!

Idag har jag hunnit ta en fika med Hanna, och så har vi sprungit i massa affärer.
Hittade ett par jeans till slut, efter mycket om och men.
Ikväll vet jag inte vad jag hittar på, antigen blir det hemmakväll eller så åker jag in till Lund och festar eller bara tar det lugnt med vänner. Blir bra hur som!
Nu ska jag resa mig från massagestolen (kan starkt rekomendera er att köpa en, lätt värt varenda krona!) och gå ner och hjälpa mamma lite i köket. Får se om jag bakar det där italienska brödet, låter jobbigt faktiskt, lat som jag är.

Kanske uppdaterar mer senare, Amelie gnäller ju om att jag är dålig på att uppdatera, vilket jag inte kan säga emot i och för sig.. Men nu du Ame, nu blir det kanske ändring!

Take care!

http://www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=blocket_670.jpg

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Hassan

Detta var det i särklass roligaste idag. Fyfan.

Postat av: Amelie

Hahaha, bra du vill att det ska bli ändring på det. Vi får hoppas att du lyckas också ;)

2009-02-21 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback