Tisdag

Samhällsprovet kändes bra, även om det blev lite stressigt i slutet. Fick sluta tidigare idag, Jeppe ville inte ha mer med oss att göra, han är bra han. När han inte är hemma med sjuka barn så låter han oss sluta tidigare istället.
Imorgon är det matteprov. Så nu är det dags att fortsätta räkna arean av en cylinder, vilken användning jag nu kommer ha för det.
Satt och funderade på en sak i helgen, jag läser på tok för lite böcker.  Därför började jag igår läsa en bok, och imorgon bär det av mot Lunds stadsbibliotek. Här ska det läsas!

Take care

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: södertälje_cool_boy90

Shiet, du har bloggat två dagar i rad nu, då måste ju jag också börja blogga =(

2009-02-11 @ 11:24:19
Postat av: Is

2 prov avklarade denna veckan, måste kännas skönt för dig.

Nu stundar snart februarilovet och det är nog efterlängtat,

2009-02-11 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback