Tisdag

Lördagen, allahjärtansdag, blev lyckad! Bjärredsfesten var rolig, roligt, delivs nytt folk. Var i Lung igen vid 2-tiden för att sova, myspys! Tack för i lördags mina feminina och maskulina vänner.

Anna är här från Linköping, kom i söndags, åker hem imorgon. Bowlade igår, något jag helst inte vill göra igen.
Efter bowlingen bar det av hem till Månssons för att käka och umgås, trevligt!
Sitter och tittar på någon dålig amerikansk film just nu, ska ut och åka pulka sen, kära vänner vad längesen det var jag åkte pulka. Lär komma hem med en öm kropp, men kul ska det bli att åka nerför backen igen i susande fart bara för att inte kunna stanna och åka raka vägen in i något eller någon. Men sådan är jag!

Imorgon blir det Lund för att lämna Anna på bussen till Linköping sen blir det antingen hem för att plugga eller så kanske jag åker in till farmor och tar en fika, får se.
På kvällen blir det mat, bastu och utomhusbad med tjejerna från 9:3, ska bli roligt att träffa alla.

Nej, gott folk, ut i solen med er!
Take care.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Julia

Kul att du fortfarande har kontakt med anna :o trodde jag inte :P :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback