Söndag

Helgen har varit bra! I fredags blev det fest i Lund med Sofia, Linn och Isa, väldigt trevligt! Skulle egentligen in till Malmö, Västa hamnen, men vi satte oss och käkade på BK istället, väldigt trevligt det också!
Vid 2 lämnade vi BK och jag mötte upp J för att promenera hem och sova. Somnade direkt, det är jobbigt att sitta på BK och äta och skratta helt enkelt.
Vaknade vid 10-11 på lördagen och J stack iväg och spelade match. Jag stannade kvar i lägenheten och städade, mycket duktigt gjort av mig! På kvällen bar det av till Lödde med familjen, mycket trevligt.
Skulle egentligen in till Malmö och festa men jag struntade i det, jag och Fredrik gick ut i snön istället och åkte pulka.
Både han och jag har ganska ont i kroppen idag, det gick ju inte allt för bra igår när vi åkte.. Men kul hade vi!

Nu ska jag göra mig iordning, ska iväg och äta på restaurang med familjen.
Och du Amelie, jag ska uppdatera ikväll också, så vänta bara!
Jag kanske slänger in en charmig bild då också, vem vet.

Take care.



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback