Måndag

Måndag. Första dagen på veckan. Det är en speciell måndag, måndagen den 9/2 2009 kommer aldrig mer igen. Bara så att ni vet. Varför skriver jag detta? Jag vet inte.

Helgen har varit bra! Fredagen spenderade jag med Maria kusin, käkade pizza och tittade på Let´s dance.
Tänkte gå och lägg oss tidigt men vi bestämde oss för att se "a walk to remember", det blev snyft och tårar men ingen sömn. Lördagen var det Jissepisse hesten på förmiddagen, har var jetteduktig hest.
Gäster på kvällen, trevligt. Tittade på melodifestivalen också, behöver inte nämna något om det, men jag tycker verkligen att det har urartat helt och hållet.

Nu blir det att återvända till samhällsboken och anteckningarna, prov imorgon. Lagom roligt.
Något som är roligt är att mina svarta pumps äntligen har kommit. Underbart! Skor är verkligen inte bra för min plånbok.
4 par skor på 3 veckor är inte bra, eller jo, för välbefinnandet, men inte för plånboken.

Jag hade tänkt hinna med att springa en runda idag också, får se hur det går. Ska ladda över massa ny bra musik till min älskade lila vän också, älskade ipod.

Take care.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback