Måndag

Lovet är slut och skolan är igång igen, två prov nu i veckan, danskprov nästa vecka.
Jag är redan trött på det. Men det är bara att bita i det sura äpplet och köra gärnet. "Snart" sommarlov, mhm.

Min inplanerade jogginrunda idag gick åt skogen, det känns som att jag har en fågel i halsen, gör rätt ont alltså.
Får se om halsen är bättre senare i veckan, och ryggen, har förmodligen en muskel, eller två, som är inflamerad.
Men jag ska inte klaga, jag kan både se och höra, det är något att vara glad över bara det!

Jag red det stora svarta monstert till häst idag iallafall, så något vettigt har jag gjort idag.
Han var pigg och glad, den dummern var nära att få av mig idag, men jag klistrade mig fast, ha-ha-ha dumma häst.
Jag vill ha egen häst nu, som jag kan forma efter hur jag själv vill ha den. Får verkligen hoppas att det dyker upp några roliga hästar snart så jag kan åka och provrida och allt det.

Nej, dags att hoppa ner i sängen. Tänkte läsa naturkunskapen en gång till innan jag går och lägger mig, jippi.
Lär somna med boken på magen.

Något helt random är att jag blev sugen på oliver precis.
Vilket jobbigt inlägg detta blev, ingen ordning och reda alls, måste bero på att jag är trött. Men! Jag uppdaterar iallafall Amelie, sen att jag uppdaterar om något totalt ointressant det är en annan sak, ett annat i-lands problem.

Take care. 


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Amelie

Tummen upp för dig Ida! :)

2009-02-25 @ 14:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback