Lördag

Helgen har varit bra hittills. Igår var det A-lags match som gällde, grattis till Genarps innebandy gubbar som vann serien och nu går upp i div.4! Matchen var rolig, fart och spänning, det gillar vi! Slutade 10-5 till Genarp, congrats old men.
Efter matchen bar det av in till Lund för att träffa J. Somnade tidigt och tur var det eftersom jag skulle upp vid 7 för att följa med favorit Sara på hopptävling. Sara var jätteduktig och hennes häst också.
Efter tävlingen åkte vi hem till Sara, åt tårta och snackade skit. Tog bussen vidare till J sen, och där sitter jag nu.

Ska iväg på fest med Sofia ikväll, kommer säkert bli jättetrevligt! Jag hoppas att det blir nattmat på BK eller Donken, det är vårt klassiska slut på en festkväll.
Nu ska jag titta på America's Funniest Home Videos och gör mig klar för kvällen.

                                                  ♥

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Zara

Vem är J egentligen? ;)

2009-02-28 @ 23:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback