Lördag, alla hjärtans dag.

Yes, idag är det alla hjärtans dag. Och hittills har den varit hur bra som helst! Tittat på lite korpen fotboll, ätit på donken, varit ute i det fina vädert. Ikväll blir det fest i Bjärred med Sofia och Sara, men innan dess ska trion inta någon restaurang i Lund för att äta och ha det trevligt! Kvällen kan inte bli annat än bra! Hoppas att min hosta försvinner bara.

Nu ska jag slå en pling  till Calleballe och tacka för allahjärtansdag presenten! Han är söt han.
Calle är på Johnossis spelning, fruktansvärt avundsjuk är jag. Han har pratat med dem och varit i deras lodge, inte rättvist!

Nej, nu är det dags att ta på klänningen och de höga skorna.  Time to have fun with the funny bruds.

Ha en hjärtlig bra alla hjärtansdag!
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Phish Hassan

Hej Ida! Jag gillar dig med. Hejdå.

Postat av: Anonym

woho! jag fick 4 rader i idas blogg :D

2009-02-15 @ 10:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback