Torsdag

Dagen har varit lugn. Började inte skolan förrän 13.15 så på förmiddagen har jag varit med Caisa och hälsat på Tompa! Var roligt att träffa både Caisa och Tompadompa, snart ett år sedan jag hade Tompa. Tiden går fort.

Efter skolan kom mamma och hämtade mig och sen körde vi och handlade mat&sånt roligt till mig och Pockis.
Gick väl runt i affären i lite mer än en timme, återigen, tiden går fort.
Jag körde tillbaka till Lund sen, gick bra trots en del regn.
Har pluggat sen jag kom hem, danskprov imorgon och jag har bestämt mig för att jag ska sätta MVG på detta provet för det vi gör just nu är enkelt.

Nu ska jag gå igenom det en gång till och sen ska jag laga mat.
Jag hoppas på en ridtur i skogen med Karin i helgen, skulle varit så roligt. Dels att träffa Karin och dels att sitta på hästryggen igen, var så rysligt längesen.

Nej, plugg! Take care.

tompaTompa!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback