Tisdag 8/12

Jag och min goda vän Sara "Hassan" hade precis en liten diskussion om våran dagssituation. Vi kom fram till att
man borde ha en dag i månden, minst, som man fick ta ledigt och bara sova.
Jag menar, alla lärare säger "men ni har ju helgen ungdomar, då kan ni vila och bara ta det lugnt" kan vi? noooway. För då ska det också pluggas och då ska man hinna med allt man inte hinner med på vardagarna.
Inte okej alltså! Men, eftersom man inte direkt har något val ska jag återgå till min kära matte b nu.
Andragradsekvationer, nollpunkt, riktningskoefficienten, polynomer hit och dit.

Nej, dags att fortsätta med den underbara matten. Får verkligen hoppas att det lönar sig att plugga som ett djur.
Take care.



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback