Måndag

Måndag igen, en hel vecka framför sig. Matte prov på fredag. Sitter här och går igenom lite andragrads ekvationer. En sak är säker iallafall, jag ska inte bli mattelärare. Och inte lärare över huvudtaget heller.
Funderar lite på vad vi ska äta ikväll, har ju en del i kylen nu. Får se vad vi kan svänga ihop.
Igår försökte vi oss på kycklig med currysås. Haha! Ja, såsen blev gul iallafall, om den smakade curry vill jag inte kommentera.
Kvällen bjuder på fotboll, tvätt och matteplugg. Jocke har match med korpen laget senare idag och jag kommer sitta bänkad och heja som vanligt.
Nu väntar tvätten!
________________________________________________________________________________________________

Josse, jag har lagt till dig på msn men du är aldrig inne, har skrivit till dig också. Jag hade min msn utlagd här på bloggen men tog bort den efter ca en vecka eftersom jag inte vill att vem som helst ska få min msn.
Hur vet du vem jag är och hur vet du vem Jocke är? Var har du hittat min blogg?


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Caisisen

Kikar in och lämnar ett litet tassavtryck, säger haj pau daj, blinkar och hoppar ut igen. Kollar runt lite om det vi pratade men har ännu inte fått absolut besked. Allt bra med Tompis idag oxå :-) Kram/C

2009-12-07 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback