Kaffe söndag

Har inget roligt att skriva om idag heller. Dagen är.. grå och väldigt trist. Lite som gårdagen.
Plugg i mängder och en stressad Ida. Har ingen fritid längre, allt är plugg, plugg, plugg. Jag är så less på det.
Får hoppas att slutet på dagen blir bättre.
Ska iväg och handla godis i mängder sen hade jag tänkt, tröst äta lite. Eller tröst äta? Vad ska jag tröst äta för?
Nej, jag ska bara äta massa godis. Idag är en sådan dag då man bara vill ligga i sängen hela dagen, inte göra någonting. Möjligtvis äta något litet, byta kanal på tvn, men inget annat.
Usch, vad rörligt detta blev.
Nu ska jag återgå till mitt kaffe, pluggande och tänkande, har en del att tänka på.

Take care.

back me up.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Josse

de kan ja förstå...... har fortfarande inte hittat din hotmail??????

2009-12-07 @ 13:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback