Fredag, äntligen!

Äntligen är det fredag! Ska bli hur skönt som helst med helg, imorgon ska jag belöna mig själv med sovmorgon.
Provet gick bra idag, kändes nästan lite för lätt, blir osäker när det är så lätt, tänker jag helt fel eller är det bara så att jag kan det riktigt bra? Kort dag idag i skolan, först prov och sen bara genomgång på matten inför provet nästa vecka, tittade på film på geografin och sen slutade vi. Skönt att gå hem lite efter 13 en fredag.

Imorgon ska jag plugga lite, Jocke ska hjälpa mig lite med matten. Vi ska även ut och gå imorgon, kanske hinner köpa lite julklappar också. Pappa, jag har den bästa julklappen till dig!

Åh! Förresten, något jätte roligt! Nu vill ni allt veta, eller hur?
Den 1:a februari flyttas det! Det ska bli så roligt, och skönt att komma ifrån denna lilla lägenheten. Visst, den är fin, men liten och opersonlig. Den nya, en stor, ljus, fin tvåa precis vid centralen. Kan det bli bättre? Kommer ha 2 minuters gång till skolan, 1 minut till stan och centralen. Åh, jag är lyrisk!

Nu ska jag pussa på min Pockis och sen ska jag fixa popcorn.
Take care.
Vila i frid, älskling.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback