22/12 (snart julafton alltså!)

Vad har hänt sen senast?
- Jag har ätit med Jocke och hans vänner på någon restaurang som jag inte kommer på namnet på för tillfället
- Jocke har åkt hem
- Det har snöat
- Jag har halkat och gjort den klassiska vurpan där man landar på svanskotan, vilket resulterar i att man har ont i svanskotan i några dagar
- Jag har sovit länge
- Jag har ätit som en flock elefanter
- Jag har köpt julklappar
- Jag har varit arg
- Jag har varit glad
- Jag har prata mycket med Denisé
- Jag har haft snöbollskrig
- Det har snöat ännu mer, alltså för mycket för att jag ska tycka om det
Jag har försökt sälja snö, dock utan framgång


Orkar inte skriva mer nu, är på halv dåligt humör och borde sova eftersom mamma ska köras till jobbet imorgon vid 8, så det gäller att vara pigg imorgon.
Take care.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: jessi

Heeeeeeeeej Ida, gillar din headerbild ! :D

Postat av: mammi

jag tyckte den hästen var läcker att titta på .

2010-01-14 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback