Måndag

Uppdateringen har inte varit på topp, men så är det ibland.
I torsdags så var det bowling och käk på Viggos med Jocke och hans vänner.
Jag bowlade inte, vägrar skämma ut mig så mycket igen, bowling är inte min grej helt enkelt.
Fredagen var det pex och det var mycket bra, jag, becci, agnes och sara skrattade mycket! Efter det bar det av till Jocke och hans vänner för att festa lite. Vaknade upp bredvid Jocke på lördagen och vi tog det lugnt hela dagen. På kvällen begav vi oss av mot Funge och Johan. Vi tittade på film och åt marängssschwischsch, mums.
Jag och Jocke gick hem vid 23 tiden, vi tänkte kolla på film men jag somnade som vanligt.
Söndagen gick undan och vi gjorde inte mycket vettigt. På kvällen bar det av mot Viggos för att äta. Vi är så nyttiga så..
Vid 2.30 blev vi hungriga och tog cykeln till Statoil och käkade lite där. Lite smått galna men kul och gott var det. Somnade fort när vi kom hem igen. Idag har vi tagit det lugnt, pluggat och varit ute i det fina vädert.
 
Jag mötte upp mamma i Staffanstorp vid 17.30 och sen körde jag hem, gick jättebra!
Efter att jag ätit bar det av ut till Jissebebisen som lekte hingst idag, pigg och brallig, men det gick bra att rida bebishesten ändå.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på film och försöka sova. Eller nej, först ska jag äta lite oliver och parmaskinka.
Take care





http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback