Update

Längesen jag uppdaterade, Calle har varit snäll och uppdaterat och förnyat designen här. Tacktack myrstack.
Livet rullar på i vanlig ordning. De senaste veckorna har varit great, fint väder, grillning på stranden, träffat vännerna mycket, umgåts med Jockepocke, fikat med vänner, varit på tjejmiddagar. I like my life.
Övningskörningen rullar också på riktigt bra nu, det är kul och det går bra!

Imorgon är det skola som gäller, kort dag, 9.45-13.00, me like. Efter skolan bär det av till Jocke för att träffa honom en stund och sen blir det fika med Sofia vid 14.30, efter fikan bär det av hem till Jocke igen för att sova där, myspys.
Helgen är inte planerad till hundra men lördagen ska spenderas med Jocke i Malmös och Lunds klädaffärer.
Vi ska förhoppningsvis hinna se lite fotboll också och sen ska jag vinna över honom när vi spelar basket, good luck!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa igenom idrotten en gång till och sen ska jag förhoppningsvis orka läsa några sidor till i engelskboken.

Take care

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Calle

nemen! bravo!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback