Ida är sämst i Skåne på att uppdatera...

...så därför gör jag det åt henne. Liksom herrgegud ska det behöva gå så långt så att någon som bor ända uppe i Slöddertälje tvingas skriva här för att det ska finnas något att läsa.

Hursomhelst! Jag gjorde om idas blogg idag, kanske märks. Ida tackar och bockar genom att hacka min bilddagbok och lägga upp bilder på strutsar och ha sig, Nu ska ni ju inte tro att ida är värsta datasnillet, lösenordet var ju "Flingor" vilket kanske säger mer om mig än om henne. nåja.
Schysstberg.  Men ida är snäll hon, jag också, därför lägger jag upp en bild på ida. Tjarå!

 // Calle






Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

Vilken sjuhelvetes insats Calle, bra jobbat!

2009-04-19 @ 18:18:29
Postat av: Hassan

Vilken sjuhelvetes insats Calle, bra jobbat!

Postat av: Calle

Tackar Hassan!

2009-04-19 @ 21:45:05
URL: http://pappajapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback