FREDAG

Veckan har gått fooort vill jag lova. Dator kunskaps provet gick bra, trots att jag knappt pluggat, men har man en pappa som jobbar med datorer ibland så kanske man lär sig. Det sitter nog i generna.
Ikväll blir det träning och efter det bastu "sittning" med Anna och Carro.

På söndag är det match, vilket jag ser fram emot, hoppas bara att knät väljer att vara bra tills dess.
Om jag lovar mitt knä att aldrig mer bli sparkad av en häst på knät så kanske mitt knä är snällt på söndag, vi får hoppas det. Fast å andra sidan så ska jag inte klaga, för det kunde varit så mycket värre, hade hästen prickat knäskålen hade jag kunnat glömma matchen på söndag. Som "tur" är träffade hästen bredvid, på någon sena eller led eller vad som nu finns där.

Nu ska jag kila iväg, kanske uppdaterar senare ikväll. Och btw, SP1F vann dragkampen idag, yesyesyes, grattis till oss!
Take care


And the award for best liar goes to you
For making me believe that you could be
Faithful to me

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback