Tisdag

Fredagskvällen och natten var väldigt trevlig, eller vad säger du Sofia? Haha, "lilla fiskmås akta dig, akta dig, akta dig", allsång på stationen är kul. Sedan hem till Gustav och umgås med lite folk, trevligt. Bussen hem vid 2, återigen satt samma Hells Angles medlemmar där bak och berättade om allt de gjort, sjuka typer.
Väl hemma hos Sofia blev det pizza och prat, prat, prat. Gick och la oss vid 3.30, lagom trötta.
Vaknade av att fåglar knackade på Sofias fönster, ovanligt att vakna på det sättet.
Lagade frukost och sedan hjälpte jag Sofia med hennes söta ponny, jag stod på marken och skrek medan Sofia satt och jobbade och jobbade på sin ponny.
Jag hoppade upp 2 minuter och testade, haha, det var roligt att rida ponny igen.
Sofia fick hoppa upp igen och jag återtog min plats som ridlärare. I slutet av träningen gick det riktigt bra och Sofia såg trött ut, förlåt min vän..

Resten av helgen har gått undan, plugg, Honey Bunny, städning och match. Matchen kunde jag tyvärr inte vara med på i mer än 4 minuter. Har haft ont i lår/knä sedan i torsdags och kan inte springa, och då blir det lite svårt att spela bandy, om man inte är målvakt vill säga. Dock så vet de flesta förmodligen att jag inte hade passat som målvakt, ja, av en anledning ,- bollrädd. Vissa tror att det är korsbandet andra tror att det är minisken som krånglar, jag tror inget alls.
Korsbanet eller minisken får det inte vara.
Väntar med att kolla upp det tills jag har kommit hem från Linköping, vem vet, det kanske går över?

Igår, måndag, var det skola, kände mig hängig och hade en dundrande huvudvärk + feber. Ingen träning, hade ändå inte gått med knät.  Gick och la mig tidigt för att försöka bli bättre tills idag. Men icke, samma förbaskade huvudvärk idag.
Nu ska jag återvända till sängen och satc, bara några få avsnitt kvar nu.

Vila i frid, Jonas.
4 dödsfall på 4 veckor som påverkat mig mer eller mindre.
Life's like a highway.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Big mama

Kom hit min älskade mini! jag funkar inte utan dig!

2008-10-29 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback