Torsdag

Imorgon eftermiddag, 16.32 för att vara exakt,  bär det av till Annas Linköping, ska bli roligt, och skönt att komma bort faktiskt. Innan det blir det skola och avskedslunch för familjen Norling som flyttar tillbaka till Stockholm, min älskade Big Mama ( Ida ) har redan flyttat, som jag kanske nämnt här innan? Nu flyttar dock även resten av familjen, kommer bli tomt.

Har fixat en sprillans ny iPod idag också, känns smarrigt! Måste ju kunna lyssna på musik nu när jag ska åka tåg, även fast jag har planerat att titta på satc hela vägen upp, tacka vet jag bärbar dator!
Nej, nu är det bäst att jag fortsätter packa, så att jag blir klar. 
Vill även passa på att önska Alva och Sara en trevlig resa. Och Sara, det kommer gå så bra så i Göteborg, don't worry.
Han tycker om dig, jag lovar. Om inte, så tycker jag om dig =)

Nej gott folk, är det något ni vill mig så har jag med mobilen.
Take care!


Whatever happens, I'll leave it all to chance.
Another heartache - another failed romance.
On and on!
Does anybody know what we are living for?
I guess i'm learning
I must be warmer now..
I'll soon be turning round the corner now.
Outside the dawn is breaking,
But inside in the dark I'm aching to be free!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: sara

ja, det gick ju bra.. not. alltså FAN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback