All night long.

00.28 - alla andra sover. ensam uppe, helt okej, inte minsta lilla trött. och dessutom har jag en underbar natt framför mig med 3 säsonger sex and the city! och INGEN kan störa mig, jag kan titta hur mycket och hur länge jag vill! kan det bli bättre? jag tror detta kommer bli en trevlig natt! =)


01.34
- still awake. hade det inte varit för sex and the city så hade jag sovit sen länge. och för regnet, det vräker ner och det låter något extremt. hur trött jag är på en skala? 5/10. dags att återgå till satc!

6 timmar kvar.


02.18
- lite ensamt är det, jag erkänner. jag gillar inte att vara vaken på natten, inte ensam iallafall. tur jag har satc. trötthet? 6,5/10. 5 timmar kvar.


03.08
- enormt ensamt och tröttigt. trötthet? 8/10. det hade varit så underbart skönt att bara lägga sig i sängen och krypa ner under täckena och somna. men nej, vad sägs om att gå ett varv? 4 timmar kvar.


03.35
- en stor kaffe skulle sitta fint, men ajabaja, det får jag inte dricka.


04.17
- time goes on.. RASTLÖS!


05.37
- ordentligt rastlös, ordentligt trött. kanske dags att spela lite xbox?


06.02
- en timme och 43 minuter kvar. kaffe hade behövts.


06.45
- en timme kvar, funderar starkt på att ringa och prata med någon, men VEM är vaken såhär tidigt? nej, just det. INGEN! det får bli satc igen. 9 timmar satc, slå det.


06.48
- kom på att jag förmodligen har kollat runt på facebook, bilddagboken, aftonbladet och youtube 148 gånger de senaste timmarna.


06.52
- under natten har jag hunnit tänka mycket, trots allt tänkande har jag inte kommit fram till något, inte något mer än att jag inte kan bestämma mig om hur jag ska göra. en hel natt har jag haft på mig, och inte har jag kommit på någon smart lösning, det suger totalt. jag är alltså kvar på ruta ett.
dags att ge sig av till sjukhuset nu. hade det inte varit för satc så hade jag sovit för länge sedan..

tjing!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback