Helg

Helgen kommer bli trevlig, social och jobbig!
Blir jobb hela helgen. Lördag börjar jag 10 och jobbar till 5 då är det någon marknad eller något, vet inte riktigt, tjänar bra iallafall, sen blir det barn/djurpassning direkt efter och det tjänar jag också bra på. Jag är i behov av pengar så det känns faktiskt riktigt skönt att dra in lite pengar.
Jobbar hela natten, ordentlig barnpassning vet ni! Och börjar sedan jobba igen vid 10, marknaden igen.
Jag är säker på att helgen kommer bli toppen och väldigt mysig!
Ikväll blir det fest med vännerna, skojsigt och sedan ska jag sova hos Melina,mm, grr, våra heta nätter!
Nu ska jag gå och krama min pappa, för han har köpt en fin tröja till mig idag, tacksi pappsi!
Ciao och trevlig helg!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback