Chockad.

Jag erkänner, aldrig trodde jag att du skulle ha sådana känslor för mig, aldrig. Jag trodde verkligen att du bara såg mig som en väldigt bra vän. Vi kan prata om allt. Jag är otrolig tacksam att du berättade varför du gjort som du gjort. Och jag är glad att du berättade sanningen. Jag vet inte hur jag ska hantera detta och jag är verkligen ordfattig.
Jag har funderat fram och tillbaka och slutsatsen blir alltid den samma, jag vet inte. Det kom som en chock.
Du är mästare på att få mig glad och att skratta. Du förstår hur jag tänker och du tycker inte att jag är dum i huvudet när jag vill skicka tillbaka Darin till sitt hemland.  
En sak är säker, du är fortfarande omtyckt.

words don't come easy to me


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Storasyster=P

Vem?

2008-06-11 @ 14:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback