Borta

Har varit sämst på att blogga, jag vet. Har bott hos Ida Norling nu några dagar, kan vara därför. Har varit fullspäckat från morgon till kväll, skolan, honey bunny, hem till Norling, äta, titta på csi, prata om allt och inget, titta lite till på film, somna. Och vakna 4 ggr per natt för att 2 hundar ligger på mig eller på något annat olämpligt ställe. Men det är mysigt, allt är så mysigt. Att komma dit och att Tekla kommer rusandes och skriker "IDA!" och sen får man världens kram. Allt är mysigt, så att jag vaknar 4 ggr per natt gör ingenting.

Idag ska jag till stan med mamma, ska försöka hitta avslutningskläder. Efter stan ska jag hem till Norling och rida, måste rida Ballerina så hon blir ordentlig igen.. Efter det är jag nog trött och vill sova, fast det vill förmodligen inte Norling, hon vill nog titta på csi, men äsch, jag kan somna.
Nejtusan, nu har vi snart lunch, bara några få luncher kvar på denna skolan, jatjena.

Ciao!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback