Rubrik? Nej, vi skippar det idag.

Skulle följa med pappa idag och hitta ett par brills till honom, pappsi ser dåligt, hihi. När vi väl hittat brills till honom så var jag tvungen att titta på skor, fick ett par skor av mamma, tack! Skorna passar perfekt när vi är i Italien, som jag har glömt berätta om men iallafall så kör familjen ner till Italien i sommar, vi ska bila ner, kan nog bli en upplevelse. Jag hoppas att pappa har köpt ny bil tills dess, även fast den han har nu bara är 1 år gammal, men där är bara 4 säte, och det är ganska skönt att ha 7 säte om man ska åka långt, då kan man titta på film både fram och bak, alltså kan jag och sister titta på vars en film, ja, ni hajjar.
Hur som helst blir det Italien 2 veckor, riktigt, riktigt skönt.

Dagens inköp blev en ny halsduk, örhänge och skor, tack mamma&pappa! 
Och jag har spelat match också idag, fast det vill jag inte prata om. Men nästa säsong tjejer, då ska vi inte möta 90-91:or, då ska vi få spela i vår egen åldersgrupp, 92, och då ska vi vinna serien!
Imorgon blir det antingen stan, jobb eller terrängträning. Eller varför inte allt? Jag slutar tidigt imorgon ska ni veta.

Nejtusan, godnatt folket! Blev aningen rörigt inlägg men jag hoppas att ni förstår ändå.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback