It won't be the same.

Det kvittar hur många hästar jag rider, det är inte som att rida dig, inte lika roligt, inte lika farligt, inte lika underbart.
Du hade dina stunder då du var hemsk, du stegrade dig och ville inte alls, men vi löste det alltid, du och jag.
Du var en utmaning, men så roligt vi hade, alla snabba galopper, dressyrpass på terrängbanan, hoppträningarna, alla gånger vi red ut i solnedgången, jag saknar det så otroligt mycket.
Det var du och jag, vi visade alla att vi kunde. Alla underbara ridturer med dig, jag kommer aldrig glömma det.
Jag vill ha dig tillbaka. Jag saknar dig något otroligt. Jag trodde inte att man kunde sakna en häst så mycket som jag saknar dig, du var min bästa vän. När jag hade dig hade jag allt. Du var och är föralltid bäst.
Jag saknar dig, Finesse. 

I don't forget you
The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
I wish that I could see you again
I know that I can't
The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
And I can't take it
It happened you passed by

We were made for each other
Out here forever
I know we were
I can hardly breathe I need to feel you here with me
I miss you

I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you

                                  image30

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback