Uppdatering

Förlåt att jag har varit sämst på att uppdatera, det finns ingen ork eller tid.
Midsommar blev lyckad trots förutsättningarna, jag var på bröllop, ohja! Det var ett mycket fint bröllop, trevligt folk, god mat och dryck. Jag önskar Cecilia och Patrik all lycka i livet.

Har jobbat nu denna veckan, tyvärr har vi inte haft tur med vädert, men det har varit roligt ändå.
Igår var det fest hos Jennifer, roligt att träffa alla igen. Vi hann med både det ena och det andra, palla jordgubbar, hänga i fjärilsparken, hjälpa fulla människor hem, cykla, mhmmhm, vi hann med mycket. Tack för en trevlig kväll och natt!

Idag har jag varit trött kan jag säga, är inte riktigt frisk ännu, hostar fortfarande och har feber. Åse och Dan kom hit vid lunch, pratade och fikade lite med dem, sen stack jag iväg till Honey Bunny, som för övrigt är ute på annons nu vilket känns hemskt, hur ska jag klara mig utan min stora häst, usch. Nu ikväll blir det in till Lund och träffa favorit Ida, ska äta och sedan sova i hennes lägenhet. Får se om vi äter ute eller om jag handlar med mig mat, you never know.
Imorgon får vi se hur dagen blir, har lite ärenden på förmiddagen.

Slänger in lite bilder på världens bästa häst.
bästbästa.bästbästbäst     
bäst

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback