Onsdag

Imorgon är det student som gäller, min kära kusin som tar studenten. Ska försöka hinna inhandla mig ett par skor först, annars får jag ta de jag har hemma, men det känns inte jätte roligt. 
Får se hur länge jag stannar på studenten, har fått ett annat mysigt erbjudande.. =)
Jag får se hur jag gör. Det bästa hade varit om jag hann med både och.
Idag blir det Honey Bunny och sedan vidare till Norlings för att rida Ballerina och Dellie förmodligen, Vilda ville att jag skulle rida dressyr på hopp ponnyn, yes vad roligt. Sen blir det lååång time talking med Ida, hon var ju på bal igår, så det lär vara en massa att skvallra om, me like!

Pappa åker till Malta idag, ska vara där i en vecka och jobba. Sov faktiskt hemma inatt så att jag kunde säga hejdå till honom imorse, gulligt av mig. 

Nu är det inte lång tid kvar i skolan, vilket märks, ingen är speciellt seriös och allt är soooft. 
Vi tittar på film på svenskan, tramsar på franskan, är ute i skogen eller tittar på film på no:n, har bildanalys på so:n, har ingenting att göra på matten, och på idrotten solar vi. Snart finns inte  9:3 längre, usch, jag vill inte tänka på det.
Klass 9:3, som både kan vara underbara och hemska. Jag kommer sakna allt, och då menar jag allt.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: balle

äh, du kommer sitta där som mig om några år och tänka, fan skönt att jag slapp dom där tardsen.

2008-06-03 @ 11:27:08
Postat av: melina

balle vet inte vad han snackar om!

9:3 är bäst, något man verkligen kommer sakna till hösten.

Postat av: Zandra

Svar: Tjenixen! Är tyvärr inte hemma den 13:e (som det är skolavslutning på? OM det är då du menar.), sitter i ett flygplan då :)

2008-06-05 @ 16:37:46
URL: http://erminator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback