Nationaldag?

Torsdagkväll var det mys och matlagning med favorit Norling. Ensamma hemma så vi lagade mat och dansade i några timmar.  Vi däckade i soffan vid 23.30, något trötta. Jag vaknade vid 2 och då var det skräckfilm på tv så jag väckte Norling och så gick vi upp och la oss. Jag kan erkänna att jag var lite smått rädd. Vaknade vid 9 och då var det upp och städa efter gårdagens matlagning. Sen var vi duktiga och fixade massor inför hennes student.
Vi har även hunnit med lite solning och en massa bad.
Vi lekte runt i poolen som om att vi var 8 år, men kul hade vi!
Nu är jag hemma och har städat lite, tycker inte att mamma ska behöva göra det när hon har jobbat hela dagen, och pappa är på Malta och min syster är hemma och smutsar ner.
Ska snart köra iväg och hämta mina ridstövlar och sen tillbaka till Norlings, har lovat att rida dressyr på Dellie.
Sen iikväll/natt någon gång ska jag och Ida ut på äventyr, vi ska ut och rida! Haha, jag undrar hur det kommer gå..
Nej, nu ska jag ta ett sista tag med städningen.
Take care! Ciao

you can turn off the sun, but I'm still going to shine.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback