Måndag

Måndag, då var det student som gällde för hela slanten. Favorit Norling tog studenten, miljoner lycka till och grattis till dig!
Mycket trevligt, många trevliga människor och god mat och dricka. Hemma vid 12, snabb dusch ( mina fötter var smutsiga eftersom jag fick skoskav och gick barfota lite då och då...), somnade som en stock så fort jag la mig i sängen.

Pappa kom hem  i söndags natt förresten, vid 2 för att vara exakt, tåget var 5(!) timmar försenat, stackars pappsi.
Hur som helst så vaknade jag 01.45 och då gick jag ner och la mig i soffan, för jag skulle vara vaken när pappa kom hem! Och det var jag, han fick en kram och sen gick jag upp och la mig, om ni skulle vara intresserade av att veta vill säga.

Nej gott folk, nu ska jag iväg och jobba, take care.
Ciao!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback