Måndag

Spanien vann igår! YES! Kvällen tillbringades på Fellini, mycket trevligt. God mat, god dricka och trevligt sällskap!
När vi kom hem till Idas lägenhet var det en soffa som stod och brann på gatan, vi blev nyfikna och gick fram och frågade killarna vad de höll på med. De firade vinsten över Tyskland. Jahaja, så kan man också fira. Studenter är roliga.
Idag blev inte allt riktigt som jag tänkt mig, men det gick ändå.

Imorgon har jag en del saker att hinna med, men det ska gå! Pappa erbjöd sig att åka med mig och handla nya skor, så jag slipper gå i högklackat. Har ju hm, tappat min ena favoritsko. Så är det någon som hittar min älskade silvriga Nike sko, säg till! Jag är säker på att någon har hittat den och satt in den på blocket för typ 500 spänn. Jag har aldrig haft ett par skönare skor kan jag säga.
Nu väntar soffan och en film, måste bli helt frisk inför Italien.

Take care.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback