om ni skulle vara lika uttråkade som mig.

Klockan är: 18.26
Ditt namn: IDA
Är du snygg: dum fråga!
Födelseår: 1992
Ditt födelseställe: Lund? Malmö?
Spelar du något instrument: Jag visslar
Ligger Skåne i Sverige: Skåne är Sverige
Har du några danska släktingar: Nej, för tusan.
Dina första tankar när du vaknar: Jag vet faktikst inte, beror på var, när, hur.
Är du hungrig: nixpix
Vart befinner du dig just nu: Pappas skrivbordsstol.
Är du bra på: allt & ingenting
Vilket land kommer du ifrån: Sverige
Din mobiltelefon: är guldig!
Låt som jag lyssnar på just nu: Move your body
Är du sexig: ännu en dum fråga!
Antal timmar sömn: det vet man aldrig
Vem är snyggast: det har jag glömt
Vem vet mest om dig: jag själv antagligen
Vem vet du mest om: ingen alls antagligen
Vem vill du ha just nu: he-he-he-him!
Vem hatar du mest i hela jävla världen: jag hatar ingen =)
Höger eller Vänsterhänt: beror på vad jag gör
Språk: svenska, engelska, svengelska, franska (ouioui! )
Vilka sjukdomar: inga
Ditt mål i livet: lyckas och leva
Sängdags: beror på
Saker du bara måste göra: umgås, träna, rida, äta, sova, prata, kramas
Känner du en snygg kille: tusentals minus tusentals
Har du körkort: nej
Vilka cigg gillar du mest: man ska inte röka
Brukar du svara på kontaktannonser: alltid! "hejsan, jag är en villig flicka på 15 år.." right.
Åsikt om jultomten: snyggast&bäst
Äger du några vapen: nej, men jag är jättejättejätte stark!... 
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: något riktigt häftigt
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: du, jag vet inte.
McDonalds eller Burger King: Donkan har ju god glass alltså..
Mjölk: vit
Röker du: nej
Svär du: händer
Sjunger du: ja, lite för ofta.
Duschar du dagligen: nästintill
Har du varit kär: antagligen
Är du kär nu: hm, nej, jag tror inte det.
Den starkaste du vet: JAG!
Vill du gå på högskola: yes-oh-yes
Vill du gifta dig: yes-oh-yes
Tycker du att du är attraktiv: dum fråga, igen!
Är du en hälsogeek: nej
Kommer du överrens med dina föräldrar: ibland, ganska ofta 
Vad vill du arbeta med när du blir stor: mäklare, kanske
Din hårfärg och frisyr: blont/brunt, långt?
Skorna du hade på dig idag: silvriga, eller dom har varit silvriga, nike
Vad har du på dig nu: tröja, trosor, bh
Randigt, rutigt eller blommigt: på vad?
Favoritårstid: sommar!
Favoritmat och dryck: beror på
Favorittv-program: sex and the city
Favoritsysselsättning: umgås, festa, träna, vara ute och gå, prata i telefon
Favoritbyxor: jadu, det vet jag inte
Favoritregissör: haha, ska jag svara på det?
Favoritartist/grupp: för svår fråga.
Gillar du när det åskar: nja, inte om man är ensam.
När ska du festa nästa gång: tar dagen som den kommer
Vad köpte du senast: red bull tror jag?
Hur mycket pengar har du: ain't ya buissnies man
Hur svarar du i telefonen hemma: har aldrig tänkt på det
Hur svarar du i mobilen: har aldrig tänkt på det heller
Vem ringde du senast: Ida Norling
Vem ringde senast till dig: Jessica
Senast kramat: Ida Norling
Sov du ensam inatt: yes
Vem sov du hos senast: Ida Norling
Vem sov hos dig senast: he-he-he
Druckigt alkohol den senaste månaden: ja
Ätit sushi den senaste månaden: nejdu
Blivit slagen den senaste månaden: all the time, right.
Klockan nu: 18.34


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback