Helgen

Helgen har varit toppen! Fredag så var det fest i S.Sandby med Norling och Karin. Festen var dock inget jippijej, så det blev att vi körde in till Lund, Norling och Karin stack till Kulturen men eftersom jag var en trött bebis så tog jag bussen till Staffanstorp och blev hämtad av Robin där och sen körde vi hem och sov.
Lördag var det upp och åka till Honey Bunny vid 9, när jag var klar där så bar det iväg hem och sola lite och titta på sex and the city, senare bar det iväg till Norling för att sedan köra hem till Melina och grilla och mysa, mycket  trevligt!
Sen sov jag hos Norling, för typ 5 dagen.
Har varit där idag också, är dock hemma nu. Farfar och Inger är här och vi ska snart äta lite, och sen ska jag köra till Norlings igen för att rida Ballerina och sedan sova.
Nu ska jag kolla på fotboll! Ciao!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback