Onsdag

Nu åker vi till italien om ca 2-3 timmar. Det ska bli riktigt skönt att komma iväg.
Självklart kommer jag sakna allt och alla. Jag ska äta pizza och glass i 2-3 veckor, mhm, det gillas!
Gårdagen var rolig, fest hos Sabina, mycket folk och många härliga människor.
Nej, nu ska jag försöka gå och lägga mig och sova i några få timmar, blev inte mycket sömn inatt.
Jag kommer förmodligen inte somna eftersom jag säkerligen kommer ligga spänd som en pinne och vänta på att klockan ska ringa så att jag kan åka iväg till Italien.
Elin och hennes familj kommer också ner till Italien, ska bli kul. Vem vet vad jag och Elin hittar på, två 16-åringar i Italien..
Vi kanske går och köper glass! Nej hörrenini, nu ska jag hoppa ner i sängen. Vi ses om 2-3 veckor.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback