Söndag

Dålig på att uppdatera? Ja, kanske. Torsdag&fredag var toppen, me like a lot. Upp tidigt på fredag och städa Idas lägenhet, yesyes, jag är duktig! Skulle ta bussen till Trelleborg 11.35, var rädd att jag skulle missa den eftersom jag hade en bit att gå från lägenheten till centralen, plus att jag hade en förfärlig skoskav, ajajaj vad ont jag hade, 28 plåster på varje fot, mhm, mysigt. Hinner med bussen och är framme i Trelleborg vid 12.40, låååång bussresa. 
Möter upp Sofie och Maria och går och hälsar på morfar. 
Åker vidare till Donkan och fixar mat, ös i bilen på väg till Bara där vi ska lämna Sofie, ohyes!
Maria är en bra car driver har jag kommit på, hon kan köra fort och lyssna på hög musik samtidigt, det gillas skarpt!
När vi lämnat av Sofie bär det av in till Malmö för att lämna av mig, och gissa om jag hade tur? 173:an kom 4 minuter efter att jag hoppat av bilen, så jag slapp vänta på bussen i sisådär en timme.
 Helgen har också varit bra, Honey Bunny, ridtävlingar, gäster, jajo hyfsat.

Nu ska jag skriva en packlista till Italien, åker på onsdag, äntligen! Har ni några smarta packningstips så tas de gärna emot! När jag är klar med packlistan, vilket lär ta ett tag, ska jag lägga mig i sängen och titta på film, ska försöka somna.
Jag vill gärna bli av med hostan nu, har haft den i 3-4 veckor nu, börjar bli tjatigt att inte kunna sova ordentligt eftersom man hostar som en giraff som satt en elefant i halsen.

Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback