Home

Yes, jag är hemma. Italien var underbart, trevligt folk och fint väder. Och självklart god mat, ojojoj vad jag har ätit, mhm, det var gotteligottgott kan jag ju lova. Om någon vill ha mer detaljer om Italienresan så får ni slå en pling, för jag tänker inte skriva allt här, det är ganska ointressant.
Sen jag kom hem har det varit fullt upp, det har varit födelsedagar som firats, det har varit middagar hit och dit, det har varit veterinärbesök, det har varit vänner som man saknat som man träffat. Det har varit mycket trevligt!

Denna veckan är och har varit fullspäckad, det gillar vi!
Nu ska blir det film, ska försöka att inte somna idag.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback