Pang, boom, 2008!

Pang, boom, 2008. Nyår var skojsigt, även fast det var en del som blev fel, men det löste sig. PARTYPARTYPARTY!
Trött var jag när jag väl kom hem, gjorde mig i iordning och hoppade ner i sängen.  Precis när jag hade hoppat ner i sängen ringde mobilen, Alexander. Pratade med honom i ca 45 minuter och direkt när vi hade lagt på så ringde Jocke. Pratade med honom en timme, sen närmade sig klockan 6.30 och jag tyckte att det var sov dags.

Nyårslöfte? Yes, inget godis, chips, läsk, popcorn, choklad eller något sådant. Jag kommer inte klara det men det är värt ett försök. Läsken har jag klarat mig utan i 1 år, så den är inget problem.
Och detta är inte i något bantningssyfte eller så, absolut inte!

Bio med Amelie och Sabina den 1:a, såg förtrollad, inte min typ av film, haha, men jag fick igen lite sömn.
Malmö med Hanna den 2:a, trevligt. Det var en kille som friade till mig, uschusch, och han lät inte mig vara heller, ushc. Bussen till Svedala på eftermiddagen, hälsade på mormor och morfar, alltid lika uppskattat! Sen gjorde jag lite annat i Svedala också, tog tåget hem vid 19.40.

Och idag har jag bara varit hemma, första dagen på lovet som jag gör absolut ingenting, faktiskt riktigt skönt.
Simpsons, parlamentet, tränat (hittade övningar i en bok som jag kan göra utan att anstränga knät, JIPPI!) och ett låångt varmt bad, that's my day today. Nu ikväll blir det  film och sen bandagera om knät för att det inte ska svullna upp ännu mer sen igår.

Adios amigos!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback