Bye, bye babies.

Var hos Thamas idag, min kära massör. Idag var han inte omtyckt, han hittade iochförsig felet på knät, musklerna runt knät var låsta, ALLA muskler, mums vad roligt, och alla som har varit hos en massör för att trycka upp muskler vet hur förbannat ont det gör. Mina vad och lårmuskler har varit låsta och har har tryckt upp dom, det gjorde ont. Men det var absolut inget emot hur ont det gjorde idag. Vände och vred mig och var nära att sparka Thamas i huvudet, bad girl. Men äntligen, äntligen så vet jag vad som är fel, och jag vet hur det ska bli bra igen, känns otroligt skönt.
Och jag får börja träna så smått igen, det kommer göra ont och det får göra ont, det var vad Thamas sa. Gör det för ont så får jag sluta sa han. Ska tillbaka till honom snart för att se om det har blivit bättre eller sämre.
Imorgon kommer jag ha riktigt ont, söndag kommer det börja släppa och måndag ska jag springa en runda, det var vad han sa. Roligt att jag kommer ha ont när jag är hos Anna i Linköping, ohyes! Nu ska jag gå och packa de sista sakerna och sen bär det av mot Lund. Ska åka tåg, ser faktiskt fram emot att få vara heeelt ensam och bara ta det lugnt, ska bli skönt. Sen i helgen blir det partyparty!

Take care my dear friends!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mändi

idaho, nu får du ta och uppdatera bloggen! long time ago, i miss it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback