56 minuter.

Japp, helt rätt, 56 minuter. Ska blåsa min data snart, så jag håller på att lägga över alla bilder på Maxtorn.
Markerade mappen "Mina bilder", kopierade till Maxtorn, 56 minuter, jippijej!
Så nu sitter jag vid min kära moders computer.
Redovisade mitt fördjupningsarbete idag, kunde gått bättre enligt mig, men alla sa att det var bra så.
Missade en del som jag skulle säga, stressad var jag eftersom jag bara hade 13 minuter på mig att redovisa.

Ska snart iväg till Cecilia och rida elefanten Honey Bunny, ska rida ut med Cecilia, trevligt!        Här ska det skvallras.
Men först ska jag spela Harpan några gånger till, så tjingalong medaljong.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Hanna

du suger i harpan ;D

2008-01-30 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback