-


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: meligirl

fruktansvärt bra klipp

Postat av: IDA

Jag tycker att det är sådär, vissa bilder förstår jag inte alls varför dom är där men där är några bilder som är SÅ självklara också så.

2008-01-27 @ 14:52:21
URL: http://ohyees.blogg.se
Postat av: Jonte

Jag tycker att det är videon är helt FEL, till att börja med har hälften av dom här bilderna satts ur sitt sammanhang av musiken. USA hade sin rätt (enligt mig) att gå in i Irak
och leta efter massförstörelsevapen.

Även om detta ändå bara kanske är ett svepskäl, men efter åt har dom inte rätt att begå krigsförbrytelser och göra annat än själva inavsionen av Irak.
Sen vidre så är det ett krig och där dör alltid personer i krig, om man ser till bildeerna som Jag tror är amrikanare så, har deras söner inte blivit tvingade ut i kriget som i andra länder. Det är ett beslut dom fattar själva.
Om vi går till bilderna på dom hemlösa så är det bara för att göra det änu värre det finns hemlösa i alla länder, men dena videon är ju en "Upp mot kamp" video mot hela USA:s demokarti, för ingen har tvingat folk som nere i andra länder eller att där bara finns en kandidat, så han är folkvald vare sig man gillar det eller inte, det är demorkrati!

2008-01-28 @ 18:07:11
Postat av: Jonte

Det jag glömde skriva är att alla har en egen åsikt om detta, jag säger inte att min är rätt och att detta kan diskuterass fram och tillbaka länge.

2008-01-28 @ 18:18:21
Postat av: IDA

Ska jag vara ärlig, (vilket man ju ska vara) så har jag inte tänkt så mycket på det du säger, men du har en poäng. Och som du ser att jag kommenterat tidigare så ser du också att jag inte förstår vissa bilder.

2008-01-28 @ 22:36:51
URL: http://ohyees.blogg.se
Postat av: Jonte

Ja :) kolla min blogg med btw

2008-01-29 @ 08:05:22
URL: http://jontejohannisson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback