Yesterday.

Restaurang med familjen Nilsson igår, hur trevligt som helst! God mat och trevligt sällskap. Jag och Sofie tyckte dock att det var tråkigt att vänta ca 2 timmar på maten och vårt vatten som vi beställt in, men ja, kyparen var väl ny eller bara allmänt seg. Haha, Sofie hade skönaste kommentaren igår, " alltså, jag hade kunnat laga 5 rätters till dig, och notan hade inte gått på över 2000 spänn, men alltså nu får vi 2 rätter för 600 spänn, skandal."
Haha, du är rolig du! Jag, Sofie, Linn och Jakob tog bussen hem till Nilssons sen, tittade på Parlamentet, och vi såg faktiskt lite på Melodifestivalen också, Björn Gustafsson var bäst igår, igen.

Och idag var det jobba som gällde, ridlektion för Sofia och hennes syster, och jag måste säga, Sofia har blivit duktig, och efter idag kan hon sitta ner i sadlen i trav, och hon kan jucka mot sadlen också, duktigt!
Kanske ska titta på film med henne ikväll, får se.

Nu ska jag gå ner och laga mat, min mage kurrar något enormt.
TJINGELING!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback