Ridlektion

Tog tåget från Skurup vid 16.25, framme 16.36 i Svedala, åt hos mormor&morfar med mamma.
Åkte ut till stallet där mamma rider, skulle titta på henne när hon red. Det slutade med att jag var med på lektionen, fick rida lilla Dolly, och det gick väldigt bra faktiskt! Hon gick i rätt form och var framåt, roligt att rida lektion faktiskt.
Så nu kanske det blir att jag rider lektion en gång i månaden, Pia, ridläraren, sa att jag red så bra så jag behövde bara finslipa en gång i månaden, me goes proud. Och imorgon ska jag rida Honey Bunny och sen kanske busen Goliat, får se. Träning på kvällen och förmodligen fest efteråt.
Men nu ska jag gå och lägga mig, var ju duktig och gick upp 8 idag.
Godnatt folket!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback