Melodifestivalen

Melodofestivalen, jag erkänner. Jag såg ingenting, inte en enda tävlande, även fast det är svensk tradition att se hela melodifestivalen, även om man inte gillar det ska man sitta och lyssna på artister som inte alltid sjunger bra. Men hallå, vad spelar det för roll? Bara de har en låt som sticker ut så vinner de ju.
Jag såg Björn Gustavsson, resten råkade jag missa, och oj vad jag lider. Jag kan utan att ha sett resten av melodifestivalen säga att Björn Gustavsson var bäst av allt och alla.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: melina

svar: nej, och så är han ju snygg också! gaaaash

Postat av: Anonym

men jajaj, du såg säkert hela mf, erkänn.

2008-02-10 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback