Long time since last time.

Jag vet, jag vet. Jag har varit hur dålig som hels på att blogga, ska bli bättring på det, promise!

Festen i Lund med Ida och Sabina var hur trevlig som helst, kände mig lite liten i början bland alla 18-19 åringar, men det var lätt att "komma in i gänget" så de var skönt. Tog en taxi hem vid 03.30, hemma hos Ida vid 4, gick och lade oss direkt. Jag somnade vid 6-7, delade ju säng med Ida OCH en hund! Och hunden skulle ligga antingen på mig eller mellan mina ben, jobbigt kan jag lova er. Skulle upp igen vid 8 och släppa ut 20 hästar, det tog emot att gå upp kan jag lova. Var klara i stallet vid 9, gick och la oss igen men jag kunde inte somna om så jag gick upp och lekte med Tekla istället, Idas lillasyster som är världens goaste lilla 8-åring. Åkte hem vid 12 då jag hade lovat att ta hand om Honey Bunny, jättefin att rida var hon.

Nu i veckan har jag pluggat, pluggat, tränat, tränat och spelat match. Franskprov, teknikinlämning, svenskläxa (som jag iochförsig glömde göra men det är ju tanken som räknas), läsning och matte. Jag ser verkligen fram emot lång helg kan jag lova!

Mammsi fyller år idag, GRATTIS MAMMA! Hon var förresten ute och joggade med mig i måndags, trevligt.
Jag tänkte att vi skulle sluta med lite fys i sandtaget (seg, lång sandbacke, ja sandtag typ). Full fart upp, gå ner, full fart upp, gå ner. Mamma orkade en gång, jag körde fem. Men mammsi, nu ska konditionen upp på oss både.
Jag klarade tio upp och tio ner när jag var i trimm, så nu jäklar!

Match igår förresten, roligt att spela igen, även om vi förlorade med 4-5, men vi spelade bra!
Förutom att ena domaren var kurd och inte kunde svenska och dömde åt andra laget hela tiden så var det en rolig match.

Nej, nu ska jag äta, ha det bra folket! Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Elin

Hej. du verkar kunna lite om det där med blogg. jag fattar nada. jag vill också lägga till någon bild upp till på min blogg. hur gör jag? var ska man trycka in?
det går bra om du bara skriver lite kortfattat.
Hoppas du vill hjälpa mig :)

2008-02-29 @ 17:52:07
Postat av: Anonym

jag menar inte hur man gör det i inläggen utan i designen :)

2008-02-29 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback