Joddla med favoriterna

Ikväll är det Joddla med Siv som gäller. Lycklig? JA!
Uma-Ness från Senegal, Kaj ä gaj, Tjuge pågar i bastun, Aj, aj kylarspray och Talli Talli är favoriterna.
Men självklart är nästan alla låtar bra. Och jag och Amanda har lyckats dra med oss ett gäng, det blir Amelie, Sabina, Lindan, Ludvig och Hampus. Trevligt värre!

Nu ska jag baka kladdkaka tills ikväll när Lotta, farmor&Sven och farfar&Inger kommer hit och ska äta.
Så tjing people.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: T

Har läst igenom några av dina inlägg nu, och jag måste säga att du skriver rätt bra :)

Postat av: amanda

efter omständigheterna var det en lyckad kväll :) jag ringer dig sen! jag och am snackar om att ha en riktig chillkväll vi girls!

2008-02-02 @ 15:29:03
URL: http://amandaniiilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback