Idioter? Ja, helt klart.

Tingvalla igår, både positivt och negativt. Jag, Lindan och Amanda blev slagna, jävla idioter. Hon som slog mig och Lindan bara kom fram och slog oss, precis när vi dansade och så, först fick jag 3 slag i ryggen sen bara några sekunder senare fick Lindan en rak höger. Och jag menar, vad fan hade vi gjort henne? Absolut ingenting!
Usch, jag blev så arg. Min första tanke var att säga till henne "bara för att du inte kan få en enda kille här inne så behöver du inte slå oss. Vi kan inte hjälpa att du är tjock som en gris och ful och äcklig som en padda och vi är snygga,smala och från Sverige!" Men det var nog klokast att inte öppna munne, då hade jag väl haft en sprucken käke eller något. Sen Amanda fick en örfil av någon dum idiot. Jag trodde verkligen inte att tjejer slog, men visst, det finns ju tydligen de som gör det. Och jag måste säga att det är riktigt omoget att bara gå fram och smälla till någon som inte har gjort något. 
Natten blev bättre sen när Joddla kom, då glömde man allt och bara njöt.
Var hemma vid 03.30 någon gång, och då var det raka vägen till sängen. Och hoppsan hejsan, där låg Lotta och ville höra alla detaljer från kvällen. Berättade lite snabbt och sen somnade vi både.

Vaknade vid 11 tiden idag, åt frukost och sen tog jag och Lotta en låång promenad, hur skönt som helst trots att det blåste, fast solen tittade fram bakom molnen.
Lagade mat när vi kom hem och sen fixade jag Lottas hår och så, lämnade henne vid tåget vid 16.30.
Massa hejdå kramar. Och vi bestämde att jag skulle åka till London i sommar! Me goes happy!
Imorgon är det match och så ska jag rida Honey Bunny, skojsigt.
Önska mig lycka till på matchen, eller lycka hela laget lycka till förresten, vi lär behöva det.

Nu tänkte jag lägga mig i soffan och slå på en film.
Take care.

Sometimes everything is wrong,
Now it's time to sing along
When your day is night alone (hold on, hold on)
If you feel like letting go (hold on)
If you think you've had too much of this life
Well hang on

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Hanna

kul man kan ha att gå runt och slå folk när dom inte gjort något :S jaja hoppas allt är ok nu då :)

2008-02-02 @ 23:04:16
Postat av: amanda

blev du oxå slagen? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback