Freak.

Klockan är 01.28 och jag sitter och lyssnar på Roxette, äter apelsin och spelar Harpan, me like.
Kom hem från Maria innan idag, har haft det riktigt trevligt! Vi simmade i tisdags, typ 8 längder, sen busade vi runt i nästan 2 timmar, roligt var det! Idag körde vi in till IKEA och käkade lunch, smarrigt värre. Och herregud, Maria kan verkligen köra bil, och fort går det! Haha, det var rätt roligt, hög musik och en halvt galen kusin som kör om allt och alla! Sen var det innebandy träning nu ikväll, gick åt skogen.

Imorgon blir det upp vid 8, ut och springa en runda, nu ska jag få formen tillbaka!
Nu ska jag hoppa ner i sängen, börjar bli trött.
Tjingen
 btw så har jag bytat till telia, hejdå telenorsnor och tjena telia!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

hahah, jag vet nog varför du har bytt till telia ;D ny mobil också eller? Ida du har alltid formen, jag lovar.

2008-02-23 @ 11:55:27
Postat av: Hanna

hahah, jag vet nog varför du har bytt till telia ;D ny mobil också eller? Ida du har alltid formen, jag lovar.

2008-02-23 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback